Ofte stillede spørgsmål

Få svar på alle dine spørgsmål om Freshmade.

Hvornår skal jeg betale?

Engangsbeløbet for oprettelsen bliver trukket samme dag som du åbner din konto. Første måneds service er inkluderet i oprettelsen. Den månedlige serviceaftale vil herefter blive opkrævet 30 dage efter din oprettelse.

Skal jeg selv købe et webhotel først?

Nej. Hosting af din hjemmeside er inkluderet uden ekstra beregning. Vi tager os af alt det tekniske, så du kan fokusere på at drive din restaurant.

Hvad gør jeg, hvis jeg vil lave ændringer på min hjemmeside?

Du har mulighed for at logge ind og foretage redigeringer på din hjemmeside når du vil. Vores WordPress-kontrolpanel er nem at bruge. Vi har også video-guides og kundesupport til rådighed. Hvis du ønsker, kan vi også foretage opdateringerne på dine vegne. Bare kontakt os, og vi tager os af det.

Er der binding på min serviceaftale?

Vi har ingen kontrakter og ingen binding. Du kan opsige din aftale med Freshmade til enhver tid.

Kan jeg bruge mit eget domænenavn?

Ja! Vi gør det nemt at tilslutte dit eget domænenavn (f.eks MinRestaurant.dk). Vi hjælper dig med opsætningen fra start til slut. Det er hurtigt og nemt.

Hvad er inkluderet i oprettelsen?

Oprettelsen inkluderer alt hvad der kræves for at få din nye hjemmeside op at køre på under 5 hverdage. Vi vil: Opsætte dit design, tilføje dit logo og farver, opsætte dit menukort, fotos og andet indhold, tilslutte din Facebook-side og optimere din hjemmeside til søgemaskiner.

Skal jeg selv købe et system til bookinger og bestillinger?

Nej. Hvis du vælger serviceaftalen med online bestilling, vil vi oprette et bookingsystem på dine vegne og styre det for dig (du vil få login-adgang).

Bruger du andre løsninger til online booking eller bestillinger? Intet problem! Vi kan integrere eksterne løsninger på din hjemmeside uden ekstra beregning.

Hvad gør jeg, hvis jeg har flere spørgsmål?

Freshmade tilbyder kundesupport via e-mail. Vi kan også aftale et telefonopkald. Spørg os om alt!